באנר לפוסטים

טיפול בצלקות אקנה

טיפול בצלקות אקנה

צלקות הן אחד הסיבוכים המוכרים ביותר למי שסובל מאקנה, וכדאי לדעת איך אפשר למנוע את היווצרותן

פצעוני אקנה יכולים להופיע במקומות שונים בגוף, אך הם מפריעים לנו בעיקר כשהם מופיעים באזור הפנים. אקנה יכול להופיע ולהיעלם לאחר מספר שנים, אך הוא עלול להשאיר אחריו מזכרת בצורת צלקות.

איך נוצרות צלקות אקנה?

כאשר מופיעים פצעונים, הם עלולים לפגוע בשכבות העור הפנימיות. את הפגיעה אמורה לכסות רקמת חיבור, אך ככל שהפצע גדול יותר כך יש צורך בכמות גדולה יותר של רקמת חיבור וכך נוצרת צלקת. בנוסף, יש גורמים המגבירים את הסיכוי להופעת צלקות ומחמירים את מצב הצלקות הקיימות. בין גורמים אלו ניתן למנות חוסר ניקיון של הפנים, גורמים מזהמים, וגם טיפול לא נכון בפצעים עצמם.

טיפול בצלקות אקנה

הסדרה החדשנית של תכשירי הקוסמטיקה הרפואית של חברת ADN פותחה במיוחד על ידי פני בן עמי בכדי לסייע לרפא את המחלה באופן יעיל ואפקטיבי ביותר.

סדרת התכשירים מיועדת לטיפול בעור שמן ומווסתת ומאזנת את פעילות בלוטות החלב. היא עוזרת להסיר את תאי העור המתים החוסמים את פתחי הנקבוביות ובכך מאפשרת ניקוז יעיל של החלב.

מטרת הטיפול היא למנוע היווצרות מוקדים דלקתיים, לרפא את העור ולהביא להתחדשותו, לכווץ את הנקבוביות המורחבות, ולרפא את העור.  עיקר הריפוי באקנה הוא כתוצאה משימוש במרכיבים פעילים נכונים. מרכיבים כגון:, חומצה אזלאית, חומצה מאלית חומצה מנדלית חומצות אלפא ובתא הידרוקסי, מרכיבים נוגדי דלקת ואנטי חיידקים.

ניתן למנוע את הופעת הצלקות או לכל הפחות להפחית את כמות הצלקות ועומקן. כיצד? השיטה הטובה ביותר היא לטפל היטב באקנה עצמו ולא לתת למצב להחמיר, ולשם כך חשוב לפנות לרופא מומחה.

 מוצרי  ADN פני בן עמי משלבים בחוכמה ובריכוזים מיטביים בין מרכיבים תרופתיים פעילים, צמחים, פקעות וחומצות טבעיות בניהן חומצה אזלאית.

ADN - ייצור ישראלי מותג עולמי

ייצור קוסמטיקה ישראלי