באנר לפוסטים

עור פנים חלק

חשיבותה של הלחות למרקם העור

כמות המים הנמצאת בשכבות העור קובעת במידה רבה את מראה העור ומרקמו. במצב של אובדן מים מרקם העור נהיה מחוספס וגם יכולים להיווצר בו קמטים. במצב הפוך, בו יש כמות מספקת של מים, עור הפנים חלק יותר ומלא ברק וחיים. המים נמצאים בתוך שכבות העור באופן טבעי, אך גורמים שונים כמו הזדקנות, תורשה ומזיקים חיצוניים יכולים לגרום לאובדן מים. בנוסף לכך, אובדן המים הופך את העור לרגיש וחשוף יותר לנזקים חיצוניים.

איך מוסיפים לחות לעור?

 הדרך המוכרת לכולנו היא באמצעות שתיה מרובה של מים. המים מרווים את העור ויש להם תפקיד חשוב בשיפור מראה העור ומרקמו.

דרך נוספת היא להשתמש באופן קבוע בתכשירי הלחות האיכותיים של ADN פני בן עמי. קרם לחות אמנם אינו מוסיף לחות לעור, אך הוא עוזר לשכבה העליונה של העור, שכבת האפידרמיס, לשמור על כמות המים שבתוכה מלהתאדות.

תכשירי לחות לעור – ADN

ADN מייצרת מגוון רחב של תכשירי לחות מקצועיים הנמכרים לקוסמטיקאיות ופדיקוריסטיות בארץ ובעולם. כל מוצרי החברה משלבים ידע, ניסיון עשיר, מקצועיות וחדשנות פורצת גבולות. תכשירי הלחות מבית ADN מיועדים גם לטיפול ביתי ומאפשרים שמירה על עור פנים חלק ללא קמטים וקמטוטים

כדי שפעולת הקרם תהיה יעילה, יש שלושה דברים שחשוב להקפיד עליהם: ניקוי יסודי של העור לפני מריחת הקרם, מריחה קבועה של הקרם באופן יומיומי ורכישת קרם לחות איכותי המותאם לסוג העור.

מוצרי  ADN פני בן עמי משלבים בחוכמה ובריכוזים מיטביים בין מרכיבים תרופתיים פעילים, צמחים, פקעות וחומצות טבעיות בניהן חומצה אזלאית.

ADN - ייצור ישראלי מותג עולמי

ייצור קוסמטיקה ישראלי

הרשמה

כדי לצפות בסדרות המוצרים ולהזמינן את צריכה להיות קוסמטיקאית פעילה ומוסמכת.
לאחר ההרשמה ואישור צוות האתר נשלח לך פרטי גישה לצפיה במוצרים.

תודה שפניתם אלינו, נחזור אליכם בהקדם

חברת מועדון סייד בר